آخرین اخبار

چرا کمک داور بازی پرسپولیس و گل گهر، گل سیرجانی‌ها را تایید نکرد؟

کمیته داوران اشتباه کمک داور بازی گل گهر و پرسپولیس را تایید کرد.

اشتراک گذاری
17 مهر 1402
کد مطلب : 8451

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر گل‌گهر سیرجان را با تک گل شهاب زاهدی شکست داد.

صحنه جنجالی این مسابقه به اعلام نشدن گل در دقیقه ۶۱ بازمی‌گردد که طبق تصاویر منتشر شده، علیرضا بیرانوند ضربه سر میچل، مهاجم هلندی‌ها را از درون دروازه بیرون کشید.

تمام کارشناسان اعتقاد دارند در این صحنه امیرمحمد داودزاده اشتباه بزرگی را مرتکب شده و باید پرچم خود را به علامت تایید عبور توپ از خط دروازه پرسپولیس بالا می‌برد.

ضمن اینکه برخی اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند او در این صحنه به دلیل جایگیری بد، حدود ۴ متر از محل مناسب برای تشخیص گل عقب بوده است.

در شرایطی که اعتماد به نفس، تمرکز و جایگیری مناسب از مولفه‌های اصلی یک کمک داور خوب محسوب می‌شوند، داودزاده در این صحنه جایگیری بدی داشت و همین عامل در تصمیم اشتباهش تاثیر بسیار زیادی گذاشت.

به نظر می‌رسد این کمک داور که در تست‌های آمادگی جسمانی پیش فصل نیز نمره بالایی را دریافت کرده نیاز به تمرینات آماده‌سازی بهتری دارد و شاید در هفته هفتم لیگ مقداری از شرایط ایده آل خود دور شده است.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =